lördag 26 februari 2011

Hmm


Hade satt på tvättmaskinen i morse, gick dit en stund senare för att tömma den.
Den bara stod och blinkade... Tänkte att det kanske är dags att tömma den lilla uppsamlingen för diverse skräp som ligger i fickorna...
Kan väl säga att de borde gjorts för ett BRA tag sedan.
Herregud! Att det kan rymmas så mycket i den lille grejen!
Tur att maskinen inte gått sönder...det hade nog jag gjort om jag var maskin och hade så mycket skit i mig. Jag hade varit skitsur på min ägare som inte tömmer mig, utan bara stoppar i en massa skitiga kläder och låtsas som det regnar...
Så nu skall jag bli bättre på att tömma den iallafall!

7 kommentarer:

Vickan sa...

hehe, tur i oturen då :)

Bokedalens Paradis sa...

Tjenare vad saker det fick plats.........jag e mindre bra på att tömma.........men av ren erfarenhet så får det bli oftare ;))

Kram

Stefan sa...

Ser iaf ut på samlingen som att Ni är lika skyldiga allihop :)

Jennie sa...

Ja, Stefan! Jag tänkte också på det...Möjligen att Wille är oskyldig :-)

Mia Maräng sa...

Men fick det plats med så mycket..
Ja jag är ju inte den bästa på att tömma den lilla uppsamlaren.
Ja tur iallafall att den inte pajade.
Kram mia

Jennie sa...

Ja, Mia! Det är helt otroligt. Kan säga att det var lite svårt att få ut den. S-krokarna hade liksom hakat fast...;-)

Anonym sa...

Far i huset här. Ser inte hur jag kan vara skyldig till detta...skulle möjligen vara SPIKEN då.
GEM - garanterat Wille
PENGAR - garanterat Mamma Jennie
HÅRSPÄNNEN - vem som helst som inte har snopp
KROKAR/ÖGLOR - hönshusateraljer som mamma Jennie stoppat på sig
VIT STEN - Leah (om diamant - Jennie)