fredag 18 februari 2011

Kraschlandning




Vi har varit i stugan i Värmland och åkt skidor den här veckan.
Lilly & Leah har åkt jättemycket och har verkligen blivit grymma. De gillar att åka i skogen och idag åkte Lilly först och kraschade rakt in i en gran. Som tur var ropade hon på Jonas annars hade hon legat kvar där än. Hon syntes inte pga att hon hamnat så långt in i skogen, snön var meterdjup och ena skidan hade åkt ner i snön under henne.
Men vilka åk de gör!




Wille har också åkt en del. Tycker att det är jätteskoj. När han har hoppat av knappliften och står högst upp i backen ( liten backe) så säger han alltid:


- Det här skall bli roligt!


3 kommentarer:

Vickan sa...

Gud sicken härlig bild! Nästa år kan jag åka med wille i de små backarna, det tycker jag också är roligt!

Mia Maräng sa...

Hejsan!
Det verkar som ni ochså har haft ett bra sportlov. Det går fort när barnen kör ner för backarna,inte som en annan som är rädd att ramla....
Kramis Mia

Vickan sa...

Men! Min kommentar e borta?! Har du tagit bort den?
Skrev iallafall att vi kan följa med nästa år, då kan jag åka med Wille, för jag tycker också att det är roligt i de små backarna! :-)kram